Mamy przyjemność ogłosić, że do końca roku szkolnego czekają nas dwa biwaki! Szczegółowe informacje podajemy poniżej ( prosimy o zwrócenie uwagi na różne sposoby i daty zgłoszeń na wydarzenia!!!)
BIWAK MAJOWY 25-27.05.2018
Biwak odbędzie się w dniach 25-27 maja 2018 w Szkolnym Schronisku Młodzieżowym nr 1 w Głuszynie. Koszt biwaku to 60 zł, cena uwzględnia 2xnocleg, obiad w sobotę i materiały programowe. Na biwak wybieramy się w gronie tylko naszej drużyny harcerskiej.
Spotykamy się w piątek 25.05 o godz. 17:00 przy sklepie Biedronka na Starołęce i zabieramy ze sobą 2xbilet ulgowy na 10 min bądź PEKĘ/T-Portmonetkę na strefę A. Jedziemy w mundurach. Powrót w niedzielę 27 maja o godz. 9:15 w to samo miejsce. Osoby, które mieszkają blisko miejsca biwaku, zapraszamy do schroniska na godz. 17:30 (bardzo prosimy uwzględnić fakt dojazdu we własnym zakresie w potwierdzeniu zgłoszenia). Należy zabrać ze sobą: prowiant na 2 śniadania i 2 kolacje, menażkę i sztućce, koszulkę drużyny, śpiwór, karimatę, kubek, śpiewnik, ubrania (również takie „do lasu i do pobrudzenia :))”, kurtkę przeciwdeszczową, latarkę, piżamę, buty na zmianę. Na biwak osoby niepełnoletnie muszą zabrać ze sobą zgodę wypełnioną przez rodzica, do pobrania <tutaj>.
Wpłaty i zgłoszenia do 10 maja br.
Zgłoszeń dokonujemy poprzez wysłanie potwierdzenia zapłaty za biwak na maila: lesni.poznan@gmail.com
Wpłat dokonujemy na dane:
ZHP Chorągiew WLKP Hufiec Poznań Nowe Miasto
Ul. Św. Marcin 80/82, 61-809 Poznań
BZ WBK III o/Poznań, 85 1090 1359 0000 0001 1983 6518
Tytuł: „ Składka zadaniowa – 434 PDH – imię i nazwisko dziecka”.
BIWAK HUFCOWY 8-10.06.2018
Biwak odbędzie się w dniach 8-10 czerwca 2018 w Ośrodku Biwakowo-Obozowym Hufca ZHP Piast w Rogalinku. Koszt biwaku to 50 zł, cena uwzględnia koszulkę, zakwaterowanie, obiad w sobotę (na 2 śniadanie i 2 kolacje należy zabrać własny prowiant), materiały programowe, plakietkę. Na biwak wybieramy się w gronie wszystkich drużyn z naszego Hufca. Biwak rozpocznie się ok. 17:00 na Starołęce, zakończy ok. godz. 13:00 w niedzielę w tym samym miejscu. Szczegółowe informacje zostaną jeszcze podane.
Wpłaty i zgłoszenia do 3 maja br.
Zgłoszeń dokonujemy poprzez wysłanie potwierdzenia zapłaty za biwak na maila: lesni.poznan@gmail.com, prosimy podać też rozmiar koszulki (podane poniżej).
Wpłaty dokonujemy na dane (drużynowa wykona za wszystkich uczestników zbiorczy przelew do Hufca-taka jest prośba od organizatorów biwaku):
Weronika Grat
PKO BP oddział nr 7 w Poznaniu, 18 1020 4027 0000 1402 0927 5050
Tytuł: „ Składka zadaniowa – 434 PDH – imię i nazwisko dziecka”.
PONADTO prosimy wraz ze zgłoszeniem o przesłanie rozmiaru koszulki, którą Państwo wybierają:
1) damska
2) męska
3) dziecięca
PONADTO WSZYSTKIE OSOBY JADĄCE NA KTÓRYŚ Z BIWAKÓW MUSZĄ MIEĆ OPŁACONE SKŁADKI.